شرایط حفظ حریم شخصی

فروشگاه کتاب ارکان دانش متعهد می‌شود طبق سیاست حفظ حریم شخصی، اطلاعات خصوصی کاربران را حفظ و نگهداری کند و برای دیگر اشخاص فاش نکند، به استثنای مواردی که به موجب قانون مجبور به انجام این کار می‌باشد.

هنگام عضویت در سایت با انتخاب گزینه‌ی «حفظ حریم شخصی را خوانده‌ام و قبول دارم» در حقیقت با نمایش اطلاعات خود برای ما و استفاده ما از این اطلاعات طبق سیاست حفظ حریم شخصی موافقت کرده‌اید، فروشگاه کتاب ارکان دانش متعهد می‌گردد در صورت هر گونه تغییر در سیاست حفظ حریم شخصی، مراتب را از طریق ایمیل ثبت شده به اطلاع کلیه کاربران برساند. اگر شما با سیاست حفظ حریم شخصی سایت ما مخالف هستید، عضو نشوید و ثبت نام نکنید.

فروشگاه کتاب ارکان دانش پس از جمع‌آوری اطلاعات شخصی شما و ذخیره آنها، فقط در موارد ذکر شده زیر از آن استفاده می‌کند، در ضمن هدف اصلی جمع‌آوری اطلاعات شخصی فراهم کردن یک تجربه‌ی امن، راحت و کارآمد برای شما است.

ارایه سرویس‌ها و پشتیبانی مشتریان
حل و فصل اختلاف‌ها و مشکلات مبالغ پرداخت شده
آمارگیری در جهت ارتقای و بهینه‌سازی سرویس‌ها، امکانات، خدمات، محتوا و طرح‌بندی فروشگاه
اطلاع‌رسانی، پیشنهادهای ویژه و به‌روزرسانی سرویس‌ها


در فروشگاه کتاب ارکان دانش نام، آدرس پست الکترونیک و اطلاعات مورد نیاز کاربری که عضو باشد برای مشتریانی که از آن فرد دریافت و یا پرداختی دارند نمایش داد می‌شود، اما شماره حساب بانکی و اطلاعات مالی دیگر نمایش داده نمی‌شود مگر در مواردی که دادگاه یا مراکز قانونی این اطلاعات را درخواست کنند، که فروشگاه کتاب ارکان دانش مجاز به همکاری با مراجع قانونی است.

ممکن است فروشگاه کتاب ارکان دانش در آینده واگذار شود که در این صورت شخص یا شرکت جانشین فروشگاه کتاب ارکان دانش به اطلاعاتی که قبلاً در اختیار فروشگاه کتاب ارکان دانش است با رعایت سیاست حفظ حریم شخصی قبلی دسترسی خواهد داشت.​​​​​​​

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش